Huisverzekeraar introduceert nieuwe huisstijl
Aangepast aan het digitale tijdperk
Directeur Teun Jalink:
‘Tijden veranderen en wij veranderen mee. Liefst lopen we voorop als dat enigszins mogelijk is. Dit streven geven wij vorm door innovatieve producten voor de medische beroepsbeoefenaar te ontwikkelen, maar ook door onze processen en regels. En niet te vergeten door onze communicatie. Communicatie rondom onze producten, diensten, ontwikkelingen en niet onbelangrijk; onze schadeafhandeling.
Sinds dit jaar werken wij bij Raadhoven volledig digitaal. Mede dankzij uw medewerking. Tijd voor een nieuw fris logo dat past in het digitale tijdperk.’
Website Raadhoven
Een vernieuwde huisstijl én een vernieuwde website. Een website met een nieuw gezicht maar vooral ook veel meer informatie en interactief. Zo kunt u uw schade melden, waardemeters invullen en vragen stellen. Uiteraard vindt u op de site alle voorwaarden van de verzekeringen en diensten.
De site van Raadhoven maakt onze huisverzekeraar voor u meer zichtbaar. Zichtbaar, transparant en helder.
Werk in uitvoering
De site is nog volop in ontwikkeling. Heeft u tips of anders? Geef ze door: info@raadhoven.nl