Van papier naar digitaal….

Raadgevers Kuijkhoven en huisverzekeraar Raadhoven helpen door innovatieve schade- en inkomensverzekeringen en diensten aan te bieden die voorzien in de behoefte van onze cliënten, als mens en als medische professional.

Wij hechten aan kwaliteit en betaalbaarheid, en aan goede, persoonlijke en integere dienstverlening. Wij hebben daarbij oog voor onze omgeving en de mensen daarin. Daarom willen wij zo papierloos mogelijk werken.

Wat verandert er

Medio november 2015 hebben Raadgevers en Raadhoven de overstap van papier naar digitaal gemaakt. Dit betekent dat onze cliënten voortaan polissen, voorwaarden, correspondentie en facturen digitaal per e-mail ontvangen. De voordelen zijn duidelijk:

  • Minder papier is beter voor ons klimaat.
  • E-mail is sneller dan post.
  • E-mail is goedkoper dan papier en post, waardoor wij onze kosten voor bijvoorbeeld betaling in termijnen laag kunnen houden.
  • De (verzekerings)administratie wordt eenvoudiger en makkelijker bij te houden.

Hoe werkt het

Voortaan ontvangen onze cliënten bij verlenging of wijziging van de verzekering bij Raadhoven digitale polissen en facturen. Daar hoeft de klant niets voor te doen. De digitale polis heeft overigens dezelfde juridische waarde als een papieren polis.

Geschreven door:

Gerelateerde berichten
Jouw administratie goed geregeld?
Leuk dat je onze website bezoekt. Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website te verbeteren, maken wij gebruik van functionele en analytische cookies. Wij gebruiken geen tracking cookies. Naast het accepteren van de cookies, kun je deze ook beheren via 'Cookie instellingen'.
Accepteer cookiesCookie instellingen